Na dzisiejszych zajęciach moi uczniowie, po raz kolejny wcielili się w rolę trenerów. Odwiedziliśmy zeróweczkę. Realizowaliśmy projekt "Cztery pory roku".
Jego celem było stworzenie prostej interaktywnej gry związanej ze zmieniającymi się porami roku. Uczniowie uczyli maluchy i swoich kolegów z klasy, funkcji przechodzenia pomiędzy różnymi scenami w aplikacji oraz umieszczania ikonek w wypowiedziach programowanych duszków.
Projekt składał się z czterech plansz reprezentujących cztery pory roku. Poszczególne plansze zmieniały się po kliknięciu w duszka reprezentującego daną porę roku.
Duszki uczniowie wybierali z galerii lub tworzyli samodzielnie.
Podczas realizacji zadania uczniowie utrwalali sobie wiadomości na temat zmian zachodzących w przyrodzie wraz ze zmieniającymi się porami roku oraz ich kolejność.
Uczniowie doskonale sprawdzili się w roli trenerów. cierpliwie tłumaczyli, wyjaśniali i instruowali swoich uczniów. Wszystkim grupom udało się zrealizować projekt.